sobota, 4 lutego 2017

Rupik przed obiektywem #1



Dobra, nie wiem co ja w ogóle robię tworząc taką serię postów, ale myślałam nad tym dość długo i stwierdziłam, że w sumie...czemu nie? 
A więc tak: co jakiś czas będziecie mogli znaleźć tu post z tej serii. 
Nie sądzę, by pojawiały się takie posty często, bo zdecydowanie czuję się lepiej za obiektywem, nie jako modelka a fotograf! :D

Przeważnie będą pojawiały się tu autoportrety, ale będzie można znaleźć też zdjęcia wykonania moich znajomych, którym zaufałam, by zrobili mi jakiekolwiek zdjęcie (XD).
Dziś tylko kilka zdjęć. Myślałam, że będzie ich więcej, ale cóż! Jestem wybredna :D










4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się zdjęcia, na którym robisz sobie selfie :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze bardzo mi się podoba, chyba najlepsze z nich wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I follow the blog.
    I'll wait.
    Dblogu.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń