wtorek, 3 maja 2016

inaczej

 
Plan na sesję miałam już baaardzo dawno, ale jakoś ciężko było mi się wziąć za jego realizację.
Przekładana była kilka razy i nawet nie wiedziałam czy kiedykolwiek dojdzie do skutku.
Zaplanowałam sobie wszystko.
Dziewczyny dużo mi pomogły przy ubiorze, rekwizytach.
Pragnęłam, by wszystko był na tip top. 
Tak rzadko robię sesję, że mega się stresowałam.. 
W dodatku tak się cieszyłam, że w końcu wykonamy tę sesję, że nie potrafiłam się doczekać! 
Ale też bałam się, że coś zepsuje i nie będzie tak jak chciałam. 



Jak już wspomniałam - plan sesji w krążył po mojej głowie już jakiś czas. 
Jednak został on lekko zmieniony. 
Z początku miałam pomysł na samą Natalię, ale w tym roku, jak bardziej zaczęłam przygotowywać się do sesji razem z Magdą uzgodniłyśmy, że będzie dobrze jak ona zostanie drugą modelką. 
I sądzę, że to był dobry pomysł!

Jeśli chodzi o przeróbkę to zdjęcia są dość naturalne. Zmiany są widoczne w cieniach, pogłębiłam nieco zdjęcia i sądzę, że więcej nie trzeba.

Szczerze? Lubię tę sesję! 
Dziewczyny spisały się - jak zawsze - niesamowicie! 
A mnie ta sesja bardzo zmotywowała do dalszej pracy. 


M: Natalia Barańska i Magda Baryłko

































9 komentarzy:

  1. Pomysł na sesję genialny, a wykonanie moim zdaniem takiego pomysłu no niezbyt już wyszło. Tzn. jakość w porządku, widać że miałaś dobrze ustawioną ekspozycję, zaangażowanie również super w sesję bo pomysł naprawdę super, ale obróbka już poszła...Gdy robisz sesje tematyczną czyli taką jak powyżej, obrabia się więcej rzeczy by dodać tego "czegoś". Masz widać pasję, ale sesjom czasem trzeba pomóc obróbką graficzną a tutaj jej wgl. nie widać, jakbyś oddała surowe zdjęcia prosto z aparatu. Doradzałabym większą obróbkę czasem - nie mówię że na maksa trzeba zmieniać zdjęcia! Tylko dodać im ciepłych barw, przyciemnienia w niektórych przypadkach większego, gradientu...gdybym zobaczyła takie zdjęcia na jakimś fanpagu to pomyślałabym sobie na samym początku już "kolejna osoba co bawi się w fotografa" a chyba o taką opinię nie chcesz walczyć prawda? I zanim napiszesz że cię hejtuje, że się nie znam itd. a chcę doradzić i ci trochę powiedzieć odnośnie tych zdjęć, bo z krytyką trzeba się liczyć - również interesuję się fotografią, dokładnie 3 lata na poważnie, nawet uczę się do tego zawodu więc już naprawdę "trochę" wiem ;) Podeślę ci poniżej dwa przykłady tego jak obrobiłam w dwóch różnych programach twoje dwa zdjęcia z tej sesji - to była obróbka dosyć szybka bo w ciągu 5 minut to zrobiłam, ale widać że już coś zostało dodane. Podsumowując: więcej obróbki, ale żeby nie przesadzić :* ( podam ci przykład na dole mojego zdjęcia przed i po obróbce w photoshopie ).
    Masz pasję, wkaładasz w to całe serducho i tak trzymaj! :) Jedynie tak jak mówię - poćwicz obróbkę i już będzie lepiej :)
    Twoje zdjęcia przed i po mojej obróbce: https://zapodaj.net/f1a3f0acf089b.jpg.html https://zapodaj.net/5d569df25ca6a.jpg.html
    Zdjęcie z mojej ostatniej sesji przed i po obróbce w photoshopie: https://zapodaj.net/f6d5fdcf5e6eb.jpg.html

    Pozdrawiam :)
    lovett Lov

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem i gorąco dziękuję! Właśnie na takie opinię i komentarze czekałam zakładając jakiekolwiek konta i publikując tam moje zdjęcia.
      Wiem, z obróbką u mnie jeszcze kiepsko, do dyspozycji mam niestety tylko photoscape, chociaż już nawet tam widzę postępy. Człowiek uczy się na błędach! Dziękuje serdecznie :D

      Usuń
  2. Piękne fotografie. Ciekawy pomysł. Widać na ujęciach dynamikę, emocje... Cudo! Podziwiam i czekam na kolejne projekty. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam urodę dziewczyn! A ujęcie gdzie blondynka przykłada szablę Natalii (?) jest genialne, chociaż nawet Natalia wydaje się tam być zbędna. Trochę popracuj nad doborem zdjęć, wydaje mi się czasem, że dajesz ich za dużo. Lepiej parę, ale perełek, które powędrują prosto do Twojego portfolio. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!
      Racja, co za dużo to nie zdrowo :D

      Usuń
  4. Genialna sesja! I w ogóle fajny pomysł! Bardzo profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę genialna sesja!
    Tylko wydaje mi się, że strzała mogłaby być trochę dłuższa :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju jakie cudowne zdjęcia! Świetny pomysł na sesję :)

    Zapraszam do siebie, miło mi będzie jak zaobserwujesz:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalny pomysł na sesje . Zdjęcia wyszły genialnie . Aż bardzo przyjemnie się je oglądało 💕

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń