sobota, 21 maja 2016

Inspiration.


I mimo, że jest już prawie koniec maja to inspiracji nigdy za wiele! 
Jakoś pokochałam to robić. 
Inspirować się, nie tylko pracami innych.
Często inspiracją może być codzienność. 
Tak po prostu. 
Ale o tym nie teraz. 
Dziś kolejny post o fotografiach, które mogą i Was zainspirować...
czyli...wiosenne inspiracje! 


 Wiosna to chyba najbardziej wyczekiwana pora roku – po długiej i szarej zimie cieszą kolory, kwitnące drzewa, słońce i ciepło.  
Tak. Wiosna to zdecydowanie sezon kwiecistych zdjęć. 

Wszystko budzi się do życia. 
Również my. 
I również moja fotograficzna część mnie. 
Więc jeszcze muszę się rozbudzić, ale już możecie pisać do mnie, jeśli jesteście chętni na sesję. 

Mam znów głowę pełną pomysłów.


Post dodaję dopiero teraz ze względu na czas - w zeszłym tygodniu zaczęłam szperać w internecie. Tak mnie to wchłonęło, że przez cały tydzień nie znalazłam czasu na napisanie notki i pokazaniu Wam tych zdjęć! :D 









Minusem jest to, że niestety...nie znam autorów fotografii, a szkoda, bo chętnie pooglądałabym ich inne pracę. 

Źródło: pinterest.com

8 komentarzy:

  1. Te kobiety w stokrotkach - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne inspiracje, ale najlepsza jest ruda dziewczyna na 1 zdj jest prześliczna ! :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspirację :)
    Obserwuję
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No trzeba przyznać, że zdjęcia naprawdę robią wrażenie.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne inspiracje!
    Ostatnie zdjęcie jest prześwietne :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie dobrane zdjęcia <3

    http://sparkling2016.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia :) urzekło mnie zwłaszcza to ostatnie z maluszkami :) cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna książka :)
    Zdjęcia też są świetne, a ostatnie po prostu cudowne! ;)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń