poniedziałek, 30 czerwca 2014

Summer

 HOLIDAY!


Nadeszły wakacje więc będę miała więcej czasu na sesje i blogowanie, mam nadzieję że ucieszy to was! 
 Zakończenie roku, rozpoczęcie wakacji, a ja już spełniłam jedno ze swoich największych marzeń!
Tak, CANON EOS 600D jest mój! :)
Dzień przed miałam urodziny, więc można powiedzieć, że taki prezent sobie sprawiłam. 


Z zakupem sprzętu było bardzo ciężko, ponieważ ten model nie jest już chyba wyprzedawany. 
Ale.. udało się! 
Spełniłam swoje marzenie i może zdziwi to niektórych, ale sama nazbierałam sobie na zakup sprzętu. 
Więc zapraszam wszystkich na sesje! 

W dzisiejszej notce pokaże wam zdjęcia z zakończenia, więc również na nich jestem :)
Przepraszam za jakość zdjęć.


Jest i świadectwo z czerwonym paskiem :)







10 komentarzy:

  1. Gratuluję, Misiek jeszcze raz ;*
    Mam nadzieję, że sesje nim będą jeszcze bardziej udane. <3
    Mogłaś dać to zdjecie z Garczarem XD
    Gratuluję - tyle marzeń sama spełniłaś, pasek, canon... <3
    Kocham Cię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Samemu zawsze mozna dojsc do celu! Gratuluje kochana. <3
    Czekam na efekty sesji :*
    Monicz :3

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje paska :) szczesliwego zwiazku z canonkiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje świadectwa :)
    Fajne zdjęcia :)

    http://feminileee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję świadectwa. Powodzenia z nowym aparatem! :)
    ___________________________________________________-
    Zapraszam do mnie. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. One bardzo motywują! :)
    http://enjoy-every-moment00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję samozaparcia, uzbierać na aparat to naprawdę coś :)
    Liczę, że zobaczę tu ciekawe, fajne sesje :)
    A co do fotografii - uczymy się jej całe życie, bo to naprawdę niekończący się temat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i wspaniałych i słonecznych wakacjii :*


    http://photos-of-my-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I Canon i paseczek, no gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz taki sam aparat jak ja :)

    OdpowiedzUsuń