sobota, 21 czerwca 2014

Początek

Cześć wszystkim! 

Jestem Iwona i zakochałam się w fotografii! Amatorsko fotografować zaczęłam ponad 3 lata temu.
Z dnia na dzień coraz bardziej kochałam to robić! 
Mój sprzęt to Panasonic DMC TZ1 – cyfrówka, która zawsze znajduje się w moich dłoniach.
Już niedługo (mam taką nadzieje) zagości w moim domu lustrzanka cyfrowa, lecz na razie nie zdradzam szczegółów. 

Po długich namysłach założyłam tego o to bloga, mam nadzieję, że notki będą pojawiały się dość często i zaciekawię was swoją osobą i swoimi pracami! 

Zapraszam również do odwiedzania stron na których jestem:

 ask | tumblr | instagram | photoblog | facebook-fanpage 


A WIEC.. ZACZYNAJMY! MIŁEGO CZYTANIA!


 Kilka moich prac, zapraszam do oglądania! 





Chcę jeszcze podziękować kochanej Madzi za pomoc z wyglądem bloga! :* 
I zapraszam na jej jednego ze świetnych blogów, gdzie możecie znaleźć jej recenzje książek! 

17 komentarzy:

  1. Dziwnie mi komentować biorąc pod uwagę fakt, że jestem w Twoich przykładowych pracach, no ale ciii. :D
    W każdym razie - cieszę się, że zabierasz się w końcu za bloga i jestem pewna, że rozkręci się jeszcze lepiej niż fanpage. :D
    A co do zdjęć, nie muszę mówić, że je kocham, co nie? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. http://evelyneellena.blogspot.com/ ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! :) Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje :) chetnie! Ja jestem z Poznania, a Ty?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to nie ma szans pewnie, jestem z woj. śląskiego (godzina jazdy od Katowic)

      Usuń
  5. Kochana robisz piękne zdjęcia tą cyfrówką jak byś lustrzanką zrobiła :) oby tak dalej pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W sumie niektóre z nich są robione lustrzankami koleżanek :)

      Usuń
  6. te zboże na drugim zdjęciu robi ogromne wrażenie!! :) Mamy podobną pasję :) życze byś szybko doczekała się swojej lustrzanki :)

    Będzie mi miło jeśli zajrzysz też na mojego posta odnośnie pasji - też załaczyłam kilka moich zdjęć, wiec chętnie przeczytam Twoja opinie :)

    www.xavilove.blogspot.com - drugi od góry post jest na temat zdjęć właśnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń


  7. widać, że interesujesz się fotografią, gdyż te zdjęcia wyglądają na bardzo profesjonalne! powodzenia :*


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że doczekasz się swojej lustrzanki, bo ja tak samo na nią czekam zapraszam http://liiifelove.blogspot.com/2014/06/bal.html
    życzę sukcesów w blogowaniu :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! Też robię zdjęcia cyfrówką, ale u mnie nie ma takich efektów ;(
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga!
    http://klaudiablogofficial.blogspot.com/ + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie zdjecia! :) zycze ci abyc dostala wymarzony aparat :)
    Alwaysandforeverjustme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za radę. Napewno skorzystam :)
    Śliczne zdjęcia i wpadnij jeszcze kiedyś - www.the-fly-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń