czwartek, 31 grudnia 2015

Podsumowanie 2015 roku.

Tak więc...pora na podsumowanie!
2015 rok był dla mnie tak słabym rokiem w zakładce: fotografia, że to aż przerażające!
Zrobiłam zaledwie kilkanaście sesji. Miałam wiele, pf! Zbyt wiele przerw. 
Ale teraz wiem, że były mi one potrzebne. 
Zrozumiałam, że nie mogę robić czegoś na siłę i z tego jestem chyba najbardziej dumna! 
Czym były wywołane przerwy? Zazwyczaj szkołą. 
Teraz widzę, że straciłam cząstkę swej kreatywności, ale spróbuję ją w sobie odszukać. 
Nie czekałam na oficjalne rozpoczęcie nowego roku - zaczęłam działać. I wczoraj udałam się na ostatnią w tym roku sesję, której efekty będziecie mogli zobaczyć już niebawem. 

Podsumowując 2015 rok: 
○ Zawiodłam się, zaniedbałam fotografię, ale mam nadzieję, że nie stracę wiary i będę wszystko odbudowywać. 
○ W końcu zrobiłam ujęcia ślubne! 
○ Sfotografowałam Pragę 
○ Rozpoczęłam szkołę średnią o profilu fototechnik
○ Wgłębiłam się w teoretyczną część fotografii
○ Próbowałam odnaleźć swój klimat zdjęciowy 

Gorzej niż w poprzednim roku, ale na nadchodzący pokładam wielkie nadzieje! :D 

Dziękuje wszystkim modelkom i ludziom, którzy pomagali przy zdjęciach!
Jesteście najlepsi! ♥


Kilka zdjęć, kończąc ten rok: 











10 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. Najważniejsze, że zrozumiałaś, że niczego nie można robić na siłę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe podsumowanie :) zdjęcia są cudne ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz na prawdę śliczne zdjęcia, masz do tego oko. Trzymam kciuki za sesje w 2016 ;)

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszcze szkoły o takim profilu :) też się przeraziłam swoim podsumowaniem więc trzymam kciuki za nas obie, że ten rok będzie bardziej owocny w fotografię :)
    angie-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    https://www.facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  6. Super podsumowanie :)
    Ładny wygląd bloga :)
    PisaneKredkami

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze jest ostatnie zdjęcie :)
    Jesteś w moim najnowszym poście w polecanych blogach :)

    NAJNOWSZY POST U MNIE-KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę determinacji i dalszych sukcesów w fotografii, ponieważ naprawdę świetne zdjęcia robisz!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń