poniedziałek, 27 lipca 2015

Magda Baryłko


Jeej, w końcu post! W końcu sesja! 
Szykuje też post o czymś innym, ale jeszcze muszę wszystko przygotować - ale to tak wstępnie. 

To była jedna z tych sesji, które są bardzo niepewne, nie jesteśmy zdecydowane z modelką czy ją wykonać w tym terminie. 
Od rana modliłam się, by była piękna pogoda i faktycznie - z rana taka była! :D  
Ale ponad godzinę przed zdjęciami była rozpętała się dość duża burza. 
Sesja się odbyła - strasznie nam zależało i to chyba pomogło, bo rozpogodziło się! :) 

Zdjęć było tyle, że z przeróbką trochę mi zeszło, dlatego wszystko pojawia się z opóźnieniem. 


Zapraszam do obejrzenia i czekam na Wasze komentarze czy Wam się podoba! :)


M: Magda Baryłko

F: Iwona Rupik





























Trochę Was zamęczyłam, hhaha :D 
I jak?

21 komentarzy:

  1. Fenomenalne zdjęcia i śliczna dziewczyna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Troche taka dziwna sukienka xD ale ogolnie fajnie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, a szczególnie te w polu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie i trzecie zdjęcie, a także to, na którym dziewczyna trzyma walizkę za plecami - jest świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia z teczką na przystanku po prostu mistrzostwo *.* reszta również ślicznaa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja :)
    Zdjęcie trzecie od końca najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ślicznie zdjęcia, aż trudno oczy oderwać! Dobrze że jednak ta sesja się udała! <3

    Zapraszam do mnie,poklikasz w linki u mnie w poście? Serdecznie dziękuję za pomoc.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Mega są te z walizką! wow

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny klimat! :)
    piękne te kolorowe światło :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie blogi. Obserwuję.
    Sesja bardzo fajna, podobają mi się Twoje zdjęcia.
    W niektórych popracowałabym trochę nad światłem, ale nie jest to rażące jakoś nad wyraz.
    Jedynie co jeszcze mi się nie podoba to to, że (oczywiście moim zdaniem) stylizacja modelki i ogólny klimat reszty zdjęć nie pasuje do tych robionych na przystanku... :D
    Życzę powodzenia, rób dalej zdjęcia i koniecznie rozwijaj się w tym kierunku! :)

    Dziękuję za bardzo miły komentarz :*

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, dziękuje bardzo za motywujący komentarz :*

      Usuń
  11. ...to mało powiedziane! Mogę z lekkim serduchem stwierdzić, że to był jeden z najlepszych dni w życiu moim i moich znajomych :')

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te zdjęcia :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja pierdziele jakie genialne zdjęcia!!! od dzisiaj to jest ulubiony blog!!! zapraszam również do mnie http://truskawka1102.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się zdjęcia. Sama chętnie bym się zgodziła na taką sesję,masz ogromny talent,a jesteś jeszcze młodziutka. Jak tak dalej będzie,to zostaniesz profesjonalnym fotografem. :) Gratulacje. :*

    Zapraszam do mnie. :) http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/kombinezon-choies.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah właśnie patrze, że to ty napisałaś na fanpage :D
      Dziękuje bardzo no i zapraszam! :*

      Usuń