wtorek, 30 grudnia 2014

Poświątecznie.


Szkolna rutyna pochłonęła mnie tak, że przez około dwa miesiące aparat trzymałam w ręku tylko na jakieś okazje, co nie wpłynęło na mnie dobrze. 
Przez świąteczny czas chciałam to nadrobić, zrobić zdjęcia przed tym okresem, ale niestety się nie udało.
Święta minęły mi tak szybko, że nawet nie zdążyłam poczuć tej magii.
Mimo tego, że święta się się skończyły chcę wam pokazać kilka ujęć właśnie z tych kilku dni. 

Koniecznie dajcie znać jak wam się podoba, a już jutro zobaczycie tu post z podsumowaniem tego roku.








 Ciasto Ferrero Rocher wykonania mojej siostry.




7 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mam ochotę na pierniczki, a już żadnego nie ma ;c

    foxhurvia-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też już nic nie zostało niestety, a były przepyszne!

      Usuń
  3. Ciasto musiało być przepyszne! :)
    Piękne ostatnie zdjęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu nie widziałam tego ostatniego zdjęcia <3 ?

    OdpowiedzUsuń